ofte stillede spørgsmål
vi elsker tilfredse kunder
Derfor har vi samlet vores kunders ofte stillede spørgsmål, så vi gøre det nemmere for dig at handle hos os.
Levering
Nej. På nuværende tidspunkt leverer vi kun til Sjælland og Lolland-Falster. Se dine leveringsmuligheder til dit postnummer.
Da vi er en startup virksomhed, der hele tiden vækster og vokser, kan du følge med i vores nye og spændende projekter ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev.
Ja. Vi leverer 365 dage året rundt, også på helligdage og søndage. Derfor kan du med sikkerhed bestille vores buketter til enhver anledning hele året rundt.
OBS. Desværre kan vi på nuværende tidspunkt ikke tilbyde levering i weekenden til alle danske byer. Se om vi leverer til din by på leveringsområde. Vi knokler på at finde en løsning der er god for dig og miljøet.
Ja. Vi leverer i weekenden. Vi leverer også vores blomster til begravelse alle dage på ugen også på helligdage.
OBS. Desværre kan vi på nuværende tidspunkt ikke tilbyde levering i weekenden til alle danske byer. Se om vi leverer til din by på leveringsområde. Vi knokler på at finde en løsning der er god for dig og miljøet.
Ja, vi leverer samme dag til et udvalgt område. Du kan læse mere her: Leveringsmuligheder
På nuværende tidspunkt leverer vi til hele Sjælland og Lolland-Falster. Du kan se listen over alle leveringsområder her.
Når du bestiller buketter hos Flowering, vil vi sende dig en besked når blomsterne er blevet leveret til døren. Derfor er det vigtigt at vi modtager dit telefonnummer.
Du kan også tracke din pakke med et trackingnummer, som du har modtaget på mail eller sms.
OBS. Desværre kan vi på nuværende tidspunkt ikke tilbyde levering i weekenden til alle danske byer. Se om vi leverer til din by på leveringsområde. Vi knokler på at finde en løsning der er god for dig og miljøet.
Hvis modtager bor i hus, vil vores chauffører stille blomsterne foran hoveddøren eller et beskyttet sted. Du vil via dit tracking link kunne se et billede af, hvor buketten er stillet. Hvis ikke dette er muligt tager chauføren kontakt til dig og/eller modtager.
Hvis modtager bor i lejlighed, ringer vores chauffør på hos alle naboerne for at komme ind i opgangen, skulle det mod forventning ikke være muligt, kontakter vores chauffør dig og/eller modtager
Bemærk. Du kan også har mulighed for at vælge, at blomsterne kan gives til en nabo, hvis modtager ikke er hjemme ved leveringstidspunktet.
Ja. Når du når igennem bestillingsprocessen, kan du vælge afhentning på hovedkontor i Birkerød. Vores adresse er Blokken 61, 3460 Birkerød.
Vores chauffører leverer dine blomster mellem kl. 09.00-19.00 alle dage.
Vi er meget kede af at dine blomster ikke kunne leveres, vi har naturligvis gjort vores bedste.
Hvis du er interesseret i det, kan vi lave et tilgodebevis til dig eller vi kan forsøge at levere en ny buket. Dette vil kun koste et nyt leveringsgebyr på 49kr.
Hvis du ikke allerede har modtaget en mail fra kundeservice, er du velkommen til at kontakte os på info@flowering.dk eller 92 92 55 55.
Ja, det kan du tro. Når du bestiller er der et co felt, som du kan udfylde med afdeling og stue nr. Så sørger vi for at blomsterne kommer frem til den rigtige stue.
Ja, bårebuketten bliver leveret til den kirke/adresse du har valgt ved bestilling. Alle bårebuketter bliver leveret min. 30 minutter før the tidspunkt du har noteret ved bestilling.
Du kan også vælge at afhente blomsterne i Birkerød, hvor vi holder til. Dette vælges når du bestiller.
Har du yderligere spørgsmål til levering af dine blomster, så kontakt os og hør mere om dine leveringsmuligheder.
Tlf. 92 92 55 55
Mail: info@flowering.dk
Bestilling
Hvis modtager bor i hus, vil vores chauffører stille blomsterne foran hoveddøren eller et beskyttet sted. Du vil via dit tracking link kunne se et billede af, hvor buketten er stillet. Hvis ikke dette er muligt tager chauføren kontakt til dig og/eller modtager.
Hvis modtager bor i lejlighed, ringer vores chauffør på hos alle naboerne for at komme ind i opgangen, skulle det mod forventning ikke være muligt, kontakter vores chauffør dig og/eller modtager
Bemærk. Du kan også har mulighed for at vælge, at blomsterne kan gives til en nabo, hvis modtager ikke er hjemme ved leveringstidspunktet.
I de fleste tilfælde ja! Tag endelig kontakt til os med det samme, så vi kan få rettet adressen.
Du kan fange os på 92 92 55 55 eller info@flowering.dk
Nej. Det er kun hvis du skriver et kort og notere navn, at modtager kan se hvem blomsterne er fra.
Kort tid efter dit køb vil du modtage en ordrebekræftelse på din mail. Hvis du ikke har modtaget denne, bør du kontakte os hurtigst muligt, så hjælper vi dig.
Når du bestiller en buket på vores hjemmeside, har du mulighed for at tilvælge din ønskede nuancer for buketten.
Du kan tilkøbe følgende farver:
Douche / lyse farver +40,-
Pastel / sarte farver +50,-
Tone-i-tone / harmoniske farver +50,-
Kenzo / kontrastfulde farver +60,-
En bårebuket er bundet ligesom en almindelig blomsterbuket, med synlige stilke i bunden og en flad bagside/underside der sikre at bårebuketten præsenteres flot på kirkegulvet.
En båredekoration bliver bygget op i oasis, hvilket betyder at der er mere højde og volume, i forhold til en bårebuket, der er heller ingen synlige stilke/ender.
Både bårebuketter og båredekorationer placeres på kirkegulvet enten foran eller ved siden af kisten.
Abonnement
Vi tilbyder tre abonnementløsninger til dig og til gave.
Som en del af vores abonnementsløsning, kan du vælge 3 forskellige størrelser og leveringsmuligheder. Vores buketter består af størrelserne Light, Original og Plus. Vores 3 leveringsmuligheder for abonnement er hver uge, hver anden uge eller en gang om måneden.
Bemærk, at man skal være 18 for at købe vores abonnementsløsning. Opsigelse af abonnement skal ske senest to dage før leveringsdato. Læs mere om særlige vilkår for abonnement.
Det kan du tro. Tag endelig kontakt til vores kundeservice på 92 92 55 55 eller info@flowering.dk så hjælper vi med at ændre adressen.
Det kan du tro. Tag endelig kontakt til vores kundeservice på 92 92 55 55 eller info@flowering.dk så hjælper vi med at ændre buketten og/eller adressen.
Skal du på ferie eller ling. og har du brug for at sætte dit abonnement på pause? Så tag kontakt til vores kundeservice på 92 92 55 55 eller info@flowering.dk så hjælper vi med at dit abonnement på pause.
Andet
Vi supplerer et udvalg af vores blomster fra miljøcertificerede gartnerier, som bliver tjekket for deres brug af kunstgødning, sprøjtemidler, vandspild mm. Disse gartnerier findes forskellige steder i verden, og ofte i klimaer hvor det er mest naturligt, og dermed mindst klimabelastende, at dyrke afskårne blomster.
Det er vi naturligvis rigtig kede af at høre. Modtager eller sender du en buket der ikke er tilfredstillende, bør du kontakte vores kundeservice alle hverdage fra 8-13 på tlf. (+45) 92 92 55 55
Læs mere om reklamationsret.
Som erhvervskunde, anbefaler vi at du opretter en erhvervskonto på vores erhvervsside.
Som erhvervskunde hos Flowering, får du mulighed for forskellige kundefordele og hurtigere adgang til fremtidige ordre. Derudover kan vi skræddersy buketter ud fra din virksomhedsbehov og kommende arrangementer.
Du er mere end velkommen til at kontakte os for nærmere information om vores erhvervssamarbejde.
Hvis afsender ikke har tilvalgt et kort, kan du ikke se hvem der har sendt buketten. Kontakt endelig vores kundeservice alle hverdage fra 8-13 på tlf. (+45) 92 92 55 55
Når du foretager en bestilling på vores hjemmeside, har du mulighed for at tilkøbe et kort til din ønskede buket. Hertil får du mulighed for at skrive tekst til dit kort, som leveres samtidigt med buketten.
Ja, hvis ikke din bestilling allerede er afhentet af vores chauffør, kan godt nå at ændre kort teksten.
Typisk holder vores buketter 1-2 uger, hvis du følger vores råd her under. Vi tilbyder 5 dages friskhedgaranti på vores buketter.
- Vandet i vasen skal være lunkent.
- Sørg for at alle stilke er dækket til med vand.
- Skift vand hver dag.
- Klip 1cm af stilkene hver anden dag.
- Nogle blomster holder længere end andre – pil derfor de dårlige blomster fra løbende, så du hver dag har en frisk og flot buket
Ja, alle vores blomster bliver pakket med vand, inden de bliver sendt afsted.
mangler du stadig svar på dit spørgsmål?
Har du yderligere spørgsmål til din bestilling, betaling eller levering af dine buketter, så er du mere end velkommen til at skrive til os.