Vi er her for at hjælpe dig!

Ring til os eller kontakt os via mail. Du kan måske også få svar på dine spørgsmål under “ofte stillede spørgsmål”. Uanset om du har spørgsmål, forslag eller kommentarer, så tag fat i os. Vi glæder os til at høre fra dig.

Privatkunder

+ 45 92 92 55 55

Mandag – fredag: Kl 09:00 – 14:00

Lørdag & søndag: Kl 10:00 – 14:00

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Hvor længe kan mine blomster leve/holde?

Buketterne leveres direkte fra vores værksted på Grønttorvet og hjem til døren – helt uden mellemled. Vores miljøbuketter har ikke mindre levetid end andre blomster, tværtimod. Derfor giver vi hele 7 dages garanti på din buket. Det vil sige, er du ikke tilfreds med holdbarheden i løbet af de første 7 dage, så modtager du en ny på vores regning. Dette forudsættter, at du behandler blomsterne optimalt. Du kan få tips og tricks på vores Instagram, Facebook og Youtube.

Hvor og hvornår leverer flowering blomster?

Du kan se vores leveringsområde her. Afhængigt af området leverer vi i tidsrummet kl. 10-18.

Hvad sker der med mine blomster, hvis ikke jeg er hjemme?

Det skal du ikke bekymre dig om! Under bestillingen af buketten, kan du selv vælge hvad der skal ske med buketten. Vi kan fx. tage den tilbage til værkstedet, lægge den foran døren eller give den til naboen. Det er op til dig.

Kan jeg bestille andet end buketter? (Fx. kistepynt el. borddekoration)

Flowerings professionelle team laver alt fra bårebuketter til borddekorationer. Du kan kontakte os på info@flowering eller +9292 5555, og bestille hvad end du ønsker.
Virksomheder kan finde mere info på www.floweringbusiness.dk